dijous, 24 de juny del 2010

Tsuka

Bones gent!

Avui us presento la Tsuka! Una fureta de dos mesets i mig!!

Sense previ avís i com a regal d'aniversari amb una mica de retard, dimarts els meus pares em van trucar reclamant la meva presència inmediatament...
En arribar a casa ja us podeu imaginar la meva cara al veure aquesta monada entre les mans del meu pare...




Per fi he aconseguit que no em mossegui gaire... Tot i que dels dos primers dies ja tinc les mans marcades...

És una preciositat, amb unes ganes de jugar increibles, la putada es que la seva manera de jugar és mossegant, però ja s'està acostumant a fer-ho una mica més fluix!

Es diu Tsuka, que és el nom de l'empunyadura de les katanes japoneses, nom raro... si... però, i no n'és de raro l'amo de l'animal...
Té aquest nom perque les "tsukes" tenen un tacte suau, agradable i forma allargada, però a l'hora són l'inici de quelcom tan bonic com agresiu... el que deiem... qui li hagi posat el nom massa fi no està...


Doncs res, feta la presentació oficial on-line, ja només queda esperar a poder treure-la al carrer un cop posades totes les vacunes, i la presentaré en persona!!

A cuidar-se!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada